środa, 13 kwietnia 2016

Nie bijcie ._.

Chodzi mi o... pustkę w mojej głowie :/
To bardzo irytujące uczucie, zwłaszcza że mam już mniej więcej rozpisany plan całego opowiadania. No tylko problem  polega na tym, że jakoś nie potrafię tego opisać. Brak weny? Tak.
W tym tygodniu nie będzie rozdziału, jeżeli ktoś czekał to przepraszam, ale chyba lepiej, żebym chwilę odetchnęła, niż pisała na siłę ;)
Obiecuję, że ogarnę się najszybciej  jak tylko mogę i nie porzucę bloga ( już mi się coś takiego zdarzyło :c )

Jeszcze raz przepraszam i pozdrawiam
Koneko :*

PS. Jeśli ktoś chciałby podzielić się linkiem do swojego bloga to u góry jest zakładka Linki & Spam 
Proszę, żebyście nie spamowali pod postami, bo skrajne przypadki będę po prostu usuwała. Tam możecie pisać o wszystkim o czym tylko chcecie ;)

5 komentarzy:

  1. Ja będę czekać. Na Twoje opowiadania warto ;).
    Veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny,veny i jeszcze trzysta razy veny. Setkę razy chęci i jeszcze trochę czasu :D.
    Pozdrawiam i niech vena będzie z Tobą !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy będzie następny odcinek? ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie, powoli się pisze ;) Myślę, że juro albo w sobotę uda mi się go wrzucić.

      Usuń
  3. Będę czekała. Twoje opowiadania są świetne :)

    OdpowiedzUsuń