środa, 23 września 2015

Cześć

 No hejka wszystkim ;)  Jestem Koneko a na tym blogu będę wrzucała opowiadania o... chyba wiadomo o jakiej parze xD
Alec i Magnus zagościli w moim sercu już chyba na stałe, a w internecie wciąż za mało opowiadań z ich udziałem.
Nie chcę zaczynać własnej, dłuższej historii, ale wolałabym się skupić na kilku epizodach, oddzielnych opowiadaniach, własnej interpretacji tego, czego w książkach nie było. :D  Pierwsze opowiadanie już się robi, więc niedługo je opublikuję.
    Chcę jeszcze wspomnieć o systematyczności... w moim słowniku niestety takie słowo nie istnieje, chociaż staram się je tam umieścić za wszelką cenę xD W każdym razie historie będę pisała kiedy wpadnę na pomysł jakiejś w miarę dobrej fabuły. Chodzi mi o to, że kolejne fragmenty nie będą pojawiały się co tydzień lub dwa. Może się zdarzyć że nic nie wrzucę przez pół roku, albo nawet rok (mojego drugiego bloga kontynuowałam po 2 latach -.-) . W każdym razie mam nadzieję, że nie będziecie mieli mi tego za złe.

Oczywiście zapraszam do komentowania, bo komentarze są tym, co najbardziej motywuje do dalszego pisania :D

Pozdrawiam gorąco Was wszystkich
Koneko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz